A harmincas-negyvenes években Weegee neve szorosan összefonódott New Yorkkal és az ottani városi élettel. Weegee a depresszióval és gazdasági válsággal küzdő társadalomban szembesítette nézőit a magánnyal, a szegénységgel, és a bűnözéssel. Ugyanakkor megmutatta a szépség és a boldogság pillanatait is, mivel ezek is hozzátartoznak a New York-i Lower East Side életéhez, Harlemhez, Boweryhez. Munkássága azonban mégsem csupán a témája miatt vált ismertté, képeinek művészi ereje, drámai hatása, nyers realizmusa, éles kontrasztjai úttörő hatással voltak az elkövetkező fotográfus nemzedékekre.
A Mai Manó Házban megrendezett kiállítás az életmű legjobb képei közül mutat be 104-et, amelyek meghitt közelségből rajzolják ki New York portréját.
1899: Weegee, eredeti nevén Usher Fellig, zsidó bevándorlók gyermekeként született a mai Ukrajna területén található Lembergben.
1906: Édesapja az Egyesült Államokba érkezik.
1910: A család többi tagja is az USÁ-ba emigrál és New York Lower East Side negyedében élnek. Keresztnevét szülei ekkor Arthurra változtatják.
1913: Otthagyja a tanulmányait és egy vándorfényképésznél kezd dolgozni segédként.
1917: 18 évesen elhagyja a szülői házat, az éjszakákat vasútállomásokon és hajléktalanszállókon tölti, és a nap folyamán megszerzett szerény jövedelméből él.
1918: A Ducket & Adler fényképész stúdióban alkalmazzák.
1924: Az ACME Newspictures képes hírújságnak kezd el dolgozni.
1935: Szabadúszó fényképészként folytatja karrierjét, egyszerre több helyi, illetve országos lapnak dolgozik.
1938: Weegee volt az egyetlen újságíró New Yorkban, akinek engedélye volt olyan hordozható rövidhullámú rádió használatára, ami a rendőrség által használt sávot is tudja fogni.
1940: Felveszi a Weegee nevet, majd a negyvenes évek végén a legtöbb fényképének hátoldalát „Weegee a híres” bélyegzővel látja el.
1941: Murder is my Business címmel kiállítása nyílik New Yorkban, ugyanebben az évben 16 mm-es filmezéssel kezd el kísérletezni.
1943: Öt képét megvásárolja a New York-i Museum of Modern Art. Ezeket a munkáit a múzeum az Action Photography című kiállításon mutatja be.
1945: Első fényképészeti albuma Naked City címmel jelenik meg.
1946: Megjelenik második albuma Weegee’s People címmel, ezzel egyidőben oktatni kezd a The New School for Social Research tanáraként. Ekkor már Hollywood is foglalkoztatja, mint színészt és műszaki tanácsadót.
1947: Hollywoodba költözik, miközben a Naked Hollywood című könyvéhez gyűjt anyagot.
1948: Megjelenik első saját filmje Weegee’s New York címmel, és a Museum of Modern Art-ban megrendezett “50 Photographs by 50 Photographers” című kiállításra Edward Steichen kurátor az ő képét is beválogatja.
1952: Visszaköltözik New Yorkba és hírességekről, politikusokról készít torzított portrékat.
1956: Foglalkoztatják a torzítások és egy különleges kaleidoszkóplencse fejlesztésébe kezd, amit később Weegee-scope-nak nevez el.
1958: Stanley Kubrick Dr. Strangelove, avagy rájöttem, hogy nem kell félni a bombától, meg is lehet szeretni című filmjénél szakértőként segédkezik.
1959: Előadásokat tart a Szovjetunióban, ahol több kiállítást is rendeznek képeiből.
1961: Weegee by Weegee címmel életrajzi kötetet ad ki.
1964: Weegee’s Creative Photography címmel jelenik meg az életének utolsó albuma.
1968: Karácsony másnapján, december 26-án hal meg New Yorkban.